On Line

web stats

Friday 28 June 2013

3ις μέρες εμειναν

..για να λήξει το 1ο Giveaway!

Ουτε 10 οι συμμετοχες!
Ψιλοαπογοητευτηκα η αληθεια ειναι.
Περιμενα περισσοτερη συμμετοχή!
 Απλοι οι κανονες και μονο 2.Να εισαι μελος και να με παρακολουθεις και ενα σχολιο σου απο κάτω.
Δεν πειραζει ομως!
Γινετε  ενας χαμός απο δαυτα ειδικα τωρα το καλοκαίρι.Σχεδον σε ολα τα blogs υπάρχει και ενα!

Αν εισαι λοιπόν μια η ενας απο εκεινους που δεν εχεις παρει μέρος και σου αρεσουν αυτα που βλέπεις στην αναρτηση,join in!
To λινκ
http://omorfakamomata.blogspot.gr/2013/06/1o-giveaway.html 

Κάνε κλικ λοιπον στο παραπάνω λινκ γινε μελος αν δεν εχεις γινει ηδη αφησε ενα σχολιο απο κάτω απο το Giveaway και εγω μετα με τη σειρα μου,αφου τσεκαρω οτι εχεις κάνει τα 2 βηματακια που ειπα θα σε βάλω στη λιστα για τη κλήρωση.

Τα δωρακια ειναι τα εξης:





Τα ταχυρομικα εξοδα ειναι δικα μου-θα λάβεις το πακετο εφοσον κερδισεις μέσω κουριερ!






No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .