On Line

web stats

Wednesday 14 November 2012

Stella's Stores Χανιά-Προσφορα 1+1 ΔΩΡΟ

Ειμαι σε διαδικασία που ψάχνω να βρω πραγματακια οικονομικά 
αλλά ποιοτικά σε μια Χανιώτικη αγορά που δεν κινείτε πια οπως παλιά.
Ισως να φταιει βεβαια


Καθώς διέσχιζα λοιπόν την οδο Χάληδων,
εκτος του ότι υπάρχουν όπως είναι λογικό τουριστικά μαγαζια
υπάρχουν και μαγαζια διαμάντια.
Βρίσκεις δηλαδη απο καλλυντικα των 2-3 ευρω
καλλυντικά με καλές κριτικές και χωρίς  ερεθισμούς στο δέρμα
οπως η εταιρία Lovie , glamorous και Red Rose
γνωστες μάρκες αναμεσα σε Beauty Bloggers και Youtubers,
 ελληνικής κατασκευης αξεσουαρ οπως πορτοφολια,κασκολακια, φουλαρια απο 2 ευρώ
  πανεμορφα κοσμήματα σκουλαρικια, κολιε απο 5 ευρω ,
δερμάτινες τσάντες από 10 15 μεχρι και 25 ευρω οι μεγαλες.

Σήμερα θα σας ενημερωσω λοιπόν για τη προσφορα του μαγαζιου 
Stella's Stores
Που βρισκεται χαμηλα στη Χάληδων 
λίγο πριν τα πρωτα στιβαναδικα.
1+1 ΔΩΡΟ 
Οτι και να αγοράσετε παίρνετε άλλο ενα ΔΩΡΟ
είτε αυτο ειναι
 τσαντες
ρουχα
πορτοφολια
Αξεσουαρ
Η αληθεια ειναι πως δεν θα ηξερα για τη προσφορα αυτη αν δεν αγόραζα κάτι.
Ισως τις επομενες μέρες βάλουν ταμπελες και το διαφημίσουν.
Το μάτι μου λοιπόν επεσε στα ράφια της glamour τα οποια δεν ειχαν και πολλα προιοντα,
και περιμενα περισσοτερα ειδη.
Το μάτι μου επεσε σε ενα μαυρο eyeliner σε ωραια συσκευασια
2ευρω από την glamour

Δείγμα γραφής του Eyeliner

Καλό φαίνεται,οταν μαθω να κάνω και τη γραμμη σαν τον ανθρωπο 
χωρις να μουτζουρώνομαι  θα βάλω και φωτο απόδοσης
Ελπιζω μονο μη το τελειωσω μεχρι να μάθω χαχαχαχα!!
Δεν ψωνισα κάτι άλλο 
γιατι θέλω να κάνω αγορες ρουχων και προιοντα απο Body Shop
και  προιοντα Sleek  οπως τη παλετα απο τα Sephora
κρατήθηκα σημερα βλεποντας ολα αυτα τα πανεμορφα πορτοφολια

Οπότε χανιωτοπούλες μου μη χάσετε τη προσφορα 1+1
του Stella Stores 
να ψωνίσετε και για εσας και τα αγαπημενα σας προσωπα

Η προσφορα ισχυει για ενα μηνα 
από15/11 μεχρι 15/12 

Μη ξεχνάτε τα Χριστούγεννα ειναι κοντα!!!!

:)


No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .